miercuri, 29 iunie 2011

caut job...

Curriculum Vitae

Informaţii personale :

Nume / Prenume : Ungureanu Costel

Adresă : ..........

Telefon : .... / ... ...

E-mail : costel.ungureanu84@yahoo.com

Naţionalitate : Roman

Data naşterii : 02.05.1984

Sex : masculin

Locul de muncă vizat / Domeniul ocupaţional : Inginer Mecanic specializarea Autovehicule Rutiere

Experienţa profesională :

Funcţia sau postul ocupat :

• aprilie - septembrie 2010 am lucrat la S.C. UNISTIL S.R.L. punctul de lucru IASI in functia de dispecer

• octombrie 2009 – ianuarie 2010 am lucrat la S.C. Ind-dor – Service S.A Iasi – inginer auto

• Iulie-septembrie 2008 am lucrat - operator logistica piese la magazia Fiat din cadrul S.C. Romil Service S.R.L. IASI

• Iunie-noiembrie 2007 - lucrator comercial la S.C. SELGROS CASH & CARRY IASI

Educaţie şi formare :

• Din 2009 sunt masterand la Facultatea de Mecanica din cadrul Universitatii Tehnice “ Gh. Asachi ” din Iasi la specializarile Siguranta si Performantele Circulatiei Rutiere

• Intre 2009 - 2010 am urmat cursurile unui master in domeniul Mecatronicii Avansate la Facultatea de Mecanica din cadrul Universitatii Tehnice “ Gh. Asachi ” din Iasi

• Intre 2004 - 2009 am urmat cursurile Facultatii de Mecanica din cadrul Universitatii Tehnice „ Gh. Asachi ” din Iasi, domeniul Ingineria Transporturilor specializarea Autovehicule Rutiere

• In 2006 am obtinut mentiune in cadrul Cercurilor Stiintifice Studentesti organizate de catre Facultatea de Mecanica

• In 2005 am obtinut lucul 2 in cadrul Cercurilor Stiintifice Studentesti organizate de catre Facultatea de Mecanica

• Intre 2002 - 2004 am urmat cursurile Grupului Scolar Agricol „ Haralamb Vasiliu ” din comuna Podu Iloaiei in cadrul carea am obtinut diploma de tehnician-agronom

• Extrascolar am urmat cursuri de recalificare in cadrul meseriei de tinichigiu-auto in perioada septembrie 2001 – martie 2002

• Intre 1999 - 2002 am urmat cursurile Scolii Profesionale din Tg.Frumos in cadrul carea am obtinut diploma de mecanic-auto

Aptitudini şi competenţe personale :

Limba maternă : Romana

Limbi străine cunoscute :

English : Înţelegere,Vorbire,Scriere - A2 ( Utilizator elementar )

French : Înţelegere,Vorbire,Scriere - A2 ( Utilizator elementar )

Competenţe şi abilităţi sociale :

• -comunicativitate

• -sociabilitate

• -seriozitate

• -punctualitate

• -spirit de echipa

• -incadrare rapida intr-un grup de persoane

Competenţe şi aptitudini tehnice - O buna cunoastere a proceselor de reparatie si intretinere a autovehiculelor rutiere si nu numai

Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului - Office, Matlab, Auto Cad , Matchad , SolidWorks

Alte competenţe şi aptitudini - Practicarea sportului in special sahul,ciclismul si fotbalul

Permis de conducere - categoria B

Informaţii suplimentare :

- stagiul militar - nesatisfacut

- starea civilă - necasatorit

Niciun comentariu: